Monday, June 8, 2009

thank god

pertama sekali, syukur alhamdulillah ke hadrat ilahi. segala kesulitan yang aku hadapi akhir-akhir ini telah dapat diselesaikan. hanya allah sahaja yang tahu betapa seksanya dan hampir musnah usaha aku untuk menyelesaikan segala-galanya. tetapi, hari ini ternyata aku sangat gembira kerana kesulitan itu semua sudah berakhir.

tetapi dalam pada aku bersyukur kerana tanggungjawabku terlaksana, aku diduga oleh perkara yang sangat menguji kesabaran aku. seperti biasa, penyelesaian yang terbaik dapat aku lakukan ialah membiarkan perkara itu berlalu begitu sahaja. aku sudah malas hendak memikirkannya apatah lagi untuk berbuat sesuatu. cukup setakat ini aku bertindak. aku yakin aku sudah cukup matang untuk menilai dan memahami keadaan yang sebenarnya.

to be frank,

AKU MALAS, PENAT, TAK PEDULI & MENYESAL.
tetapi tetap bersyukur kerana diberi peluang.

i wish i could turn back time to the years before.

No comments: