Monday, June 22, 2009

sangat penat & sangat rindu

sangat penat.
ntah macam mana tiba-tiba terjumpa satu CD yang penuh dengan gambar kenangan kala dulu.
kala masih di taman ilmu dan budi.
dan tiba-tiba terdengar tentang sesuatu perkara yang sepatutnya aku dah dengar waktu itu.
tapi entah kenapa aku tak terdengar.
mungkin dah ditakdirkan aku untuk tidak mendengar benda itu.
sebab itu sekarang terjadi begini.
dan kala aku dengar benda itu, aku menangis.
sudah agak lama aku tak menangis kerana hal itu.
dan kala air mataku berhenti, aku puas.
bagai seluruh beban di dalam diriku berterbangan bebas.
sangat rindu.

2 comments:

Nafastari said...

Miz leo, bolehkah aku turut menangis bersama kamu?

katakukata said...

bleh..u r always welcome though.
crying is the best medicine when u r stucked in ur life. n after u've cried, everything will fly away..no more haunting you unless u do not allow it so... (",)