Monday, June 29, 2009

students

Siang tadi ada sorang stud aku datang and say bye-bye. insyaallah august ni dia dah nak fly ke US to further his study. tiba-tiba cam agak touching lak. tak tau nape... lg pun he is one of my studs yg paling rapat and baik. very humble n ngam la ngan aku..i've met his mom n bro once..very the ramah and sweet...ntah bila la plak aku bleh jumpa diorg lagi... n ntah bila aku leh jumpa my stud tuh lagi..maybe in a year time...

and talking about bila leh jumpa..last few weeks my studs yg dh fly dtg visit..deel made a surprise for me with their presence.. agak terkejut gak la...(kata surprise kan??) huhuhuu...sekejap jek masa berlalu..tup tup..dh sethn diorg blaja kat US n mcm2 dah terjadi..one of it was the most sad incident tu la...apa2 pun..aku tetap doakan kejayaan and keselamatan diorg.. i am proud of having them as my students..may they are blessed with success and joyful (",)
me and deel (4th from left)

No comments: