Wednesday, May 20, 2009

agak bengang

aku mcm agak bengang ngan sorang minah nih. aku rasa dia saje jek nak poyos ngan public dpn aku. aku mcm tak paham ngan dia. apa masalah dia pun aku tak tau. utk pengetahuan minah a.k.a pompuan tuh, aku dilahirkan mesra alam. so, aku tak tau apa motif dia bila 'dia' yg dilahirkan tidak mesra alam cuba utk bermesra alam menggunakan aku. ko apahal??? kalo ko rase ko tak glamer..ko duduk diam2 kat belakang. tak yah nak buat lawak bodoh ko yg konon2 tak obvious tuh. aku takde hal buat masa nih...tp tolongla cari diri sendiri. n for ur info minah, itulah yg membezakan antara aku yang matang dgn ko yg masih bdk2 tuh. masakan ko sng bertukar!!?? lu pikir la sendiri!
aku takde hal. aku hidup dgn diri aku n aku happy. ko yg slalu bermasalah..n pastu poyo!
sekian.

No comments: