Thursday, October 29, 2009

~sayang always~

akhirnya aku dah pun buat keputusan. mungkin ini yang terbaik untuk aku dan dia. dan mungkin ini adalah apa yang dia mahu juga. so basically, aku dah tunaikan apa yg dia nak.
betapa sakit dan perit for me to decide on it. but, i think i have to. ini bukan isu dia tak nak bebankan aku, tp aku yg selama ni membebankan dia. selama ni aku yang buta dan tak reti bahasa. he said it out clearly but aku yang tak nak terima hakikat. bodohnya aku kan? benda yang senang difahami pun aku tak bleh nak faham. in fact, dah lebih kurang 5 or 6 tahun benda ni berlarutan. ye la...aku kan bertepuk sebelah tangan. mana nak berjaya..bengap betul aku nih. (",)
belajar tinggi2 tp benda simple macam ni pun lembabs.
apa pun, aku doakan yang terbaik untuk dia dan tinggallah aku sendirian dgn bayang2 aku sendiri. tinggallah aku dengan satu-satunya benda yang aku ada which is kenangan2 di kala gumbira dan sedih bersama dia.

sayang always.

No comments: