Saturday, October 31, 2009

tak adil, maka aku terkilan

i hate myself rite now! but i am supposed that i cud handle myself..i am me n i always cud. but allah selalu menguji umatnya. just look at these few days...OMG! rasa cam nak bunuh diri jek... apa saja yang aku buat, lalui, lihat, rasa dan alami...smuanya tentang itu. dan perlulah ia berkisar tentang itu. yang paling tough so far, what had happened last nite n today. dah lah i went to visit relative kat hospital...sangat sesuai utk aku terjun dari tingkat 7..huhuhu...but takpe...segalanya ada hikmah...well...walaupun aku agak TERKILAN ttg apa yang terjadi recently, aku harap aku tough la..mungkin luaran ye, tp dalaman...hanya allah jek yang mengenal umatnya.

sebenarnya sangat banyak benda yang aku tak puas hati tapi terpaksalah aku pendam sendiri...mangsa yang terdekat is my bestfriend tp tak smua aku bleh luahkan pada dia...there are certain things yang masih berkubur tanpa nisan.

honestly, aku terkilan sangat sebab dia tak memahami aku. dan juga tak CUBA memahami aku. he didn't even give me a chance to say it all, to decide n to help. he is so unpredictable-that's the most suitable term to describe him at this moment. what he did was to decide for me and made me to follow what he had decided without any compromise. pendek kata, ia SANGAT TIDAK ADIL BAGI AKU. tapi aku tahu...dia tak akan pernah heran dengan statement nih. sebabnya...dia dh buat keputusan and takkan berganjak. i know him..i just know him. whatever, i am still here n care for him. cuma aku juga perlu bersikap 'selfish'.

1 comment: