Monday, March 9, 2009

wedding..wedding..wedding...


it's been a tiring week last week. full of works at school as well as hantaranS to finish by thursday..sighh...... and i am also tired of eating nasi minyak from the very last 2 weeks till next week..what a lunch for weekends..last week 2 hari ada wedding...this week 3 hari turu2..n next week ada 5 wedding tak termasuk yang di penang n sg petani...
tapi nasi minyak kat umah khom sedap..mmg sodap cik gayah nye catering..hehehe..
last week,wedding my best fren's younger sister- nisa' (the bride). me n khom memang kelam kabut la with the making of hantaranS. i think this is the simplest hantaran yang kitorang pernah buat. sebabnya it just took a few days of doing that bunga dip thingy. selama ni, kalau hantaran yang kitorang amik tempahan..kitorang akan macam merayau the whole shah alam n klang to find da stuffs...sampai kitorang muak masuk kedai hantaran.but this time, maybe sebab khom dah decided on nak buat bunga dip n she had already bought the dip for the bunga pahar..so, takde la kelam kabut sangat except for khom la yang kelam kabutnye. hehe..sowy lambat tolong.. :-(
so, basically jumaat n saturday i was helping her out. what a tiring days. pity u khom but serious when it comes to ur wedding, u r totally out of the control. camne leh kelam kabut yek!? preparation setahun tuh..alih2 on the day, hantaran untuk cakes tak siap yek...! hehehe..nasib ada aku yg professional ni n kak umi yang jadik bidan terjun..hehehe... n thanx to k ilah gak coz dia jadi make up artist bidan terjun as well..hehehe..banyak tul bidan2 terjun on the days kan..
and saya memang nak kutuk awak yek cik khom...sebab saya tahu cik khom akan baca N3 ni.... disebabkan cik khom kelam kabut sangat on that days...kita dua tak sempat nak tangkap gambar sama2 okay!!! dan saya sangat marah sebab saya seploh kali dok panggil cik khom, n cik khom still tak siap2 lagi sebab dok sibuk dengan lilitan dan ikatan tudung anda. saya sangat marah. akhirnya, saya membawa diri sendiri mengambil gambar dgn sapa2 jek yang sudi termasuk kedua-dua adik anda dan juga pengantin. mak and pak wai sekali okay!


cik khom kecoh, si pengantin cuak n si hajar mangsa keadaan. :-)


3 comments:

Anonymous said...

The wedding look sooo nice!! Good job to Khom and farrah!! time korang ni let ina plak yg kalut2 eh..eheheh anyway, farrah mcm ko x biasa dgn si khom tuh...sepuluh kali lilit pon x siap2 gak..ekekke;-p jgn marah eh buk khom!! nanti kene jual!! hahaha;-p and Congratulations to Ina!! semoga berbahagia hingga ke anak cuci cicit eh..ehehe:D

katakukata said...

cik noin ke tuh..huhuhu...

cik noin..lawa tak hantaran kami yang tak seberapa tuh...
cik khom tuh mmg.. dia skang rajin melilit..tp takut gak kang dia terlilit leher dia lak..sian cik timah..hehehe...

p/s: anda bila lagi? (soaklan kegemaran ko)

Anonymous said...

hahahah!! soklan cepu emas peberet aku plak..bukan ko ngan khomnye soklan peberet ke?? anyway, aku kan kawan sejati ever after so, i'll wait for u guys turn then only me..Insyaallah..hahaha so, korg cepat2 skit dulu then baru boleh tgk aku plak..hahah btw, mmg cantek hantaran yg korg bwat tuh eh. boleh laa order utk korg nanti eh?? aku leh tolong dip dip kan..hahaha;-p

miss u guys!!!muaahh