Friday, February 6, 2009

entry dajal

first of all, assalamualaikum.

hari ni my day started quite badly. i never liked to bebel n scold my student(s). kalau boleh saya ni jenis yang tak nak make things complicated. i used to be a student back then. i know what a student wants from their lecturer. dan di atas pengetahuan itulah, maka saya ini boleh dikategorikan lecturer yang agak sporting. i want to approach my student with something more subtle but yet easy to be delivered and accepted. tapi, semua ni ada hadnya. kalau student tak suka saya marah2 n bebel, so, jangan lah buat saya terpaksa marah or bebel. student kena ingat, kalau lecturer marah, mesti berasas. dia takkan marah2 sesuka hati dia - KECUALI mmg lecturer tu mental. so far yang saya ingat, hanya 2 kali jek saya pernah marah n bebel yang extreme. itu pun sebab memang saya tak boleh tahan dah. and diorg kena ingat satu perkara- diorg ingat saya ni suka ke marah2 n bebel? bila saya mula membebel, saya automatically akan membuatkan diri saya mcm org2 tua yg suka membebel. dan ini adalah satu perkara yang saya mmg tak gemar. saya masih muda dan jangan buat saya rasa atau bertindak tua. parah akibatnya. akibatnya, diorg yang kena dengar bebelan saya yang kadang2 to one extend boleh melukakan perasaan diorg. dan saya bagi pihak yang marah, sama sekali TIDAK AKAN ada belas kasihan. dan jangan menagih simpati dari saya. U MESSED UP WITH ME, YOU FACE IT! as a conclusion, if you want me to help you, you help yourself first!!!

dan di atas sebab hari ini adalah hari yang saya agak bengang walau pun saya sudah berada di rumah, maka dengan tidak semena-mena nya saya akan post gambar ini. saya jumpa gambar ini ketika saya sedang menjalani therapy menyejukkan otak dengan mengdelete email yang sudah berjumlah 300++. saya berharap tuan punya gambar dapat memaafkan saya. kerana saya pun tidak tahu atas apa TUJUAN saya meng'post'kan gambar anda di dalam entry kali ini. dan ia sesuai dengan tajuk entry kali ini iaitu ENTRY DAJAL. tetapi, percayalah, saya tidak berniat sama sekali utk mendajalkan mana2 pihak. sesungguhnya dengan menge'post' gambar ini, kebengangan saya akan agak berkurangan kerana apabila membaca entry ini, tuan punya gambar pula yang akan merasa BENGANG...

p/s: bukan saya saje yang bengang lepas ini. saya dah ada kawan utk bengang bersama2 walau pun saya sendiri yg mengakibatkan dia bengang.







---








# maafkan saya. saya tidak sampai hati untuk menge'post' gambar yang dimaksudkan. sesungguhnya hati saya ini mulia walau pun di dalam keadaan yang masih AMAT BENGANG! jadi kalo sesiapa yang ingin melihat gambar tersebut secara private, maka anda requestla kepada saya. insyaallah, saya akan benarkan anda menatapinya secara individu. dan sesungguhnya sabar itu separuh daripada iman. saya akan berpegang pada pernyataan itu.

sekian, wassalam.

1 comment:

Anonymous said...

wow..gambar apakah itu agaknye...? saya akan bertanya kpd anda sebaik sj anda online sebentar lagi..tp YM saya lately ngok ngek...saya harap dapatla saya ber 'YM' dgn anda sebentar lagi..hehe..


~perk~