Wednesday, February 25, 2009

yang sebenarnya.

kiliiniikiinginmiliihkin risihitiikipidikiliin. ikitiksikikihidipinikisikiring, bikiklihikitikbirsyikirdingintihintiiiki ikitiknikligipikirpikirbindibindiyingtidikfiidihnyibigiiki. tipiikinimicimtiksidir. kinipiikikicihgilirniksikisikingindii? diibikinnyisikikitikipinmilihindiitidikpindingikipinlinsing, sijinginnikjidipirigiciritimbi-singgihmimilikinkiimdinsikisikikitisibigiipirimpiin. ikirisiikitikyihlihnikpikirnbiingmisinginpirkirinismii.tikdifiidih.kiliidijidihidili.
ihjipihjipmiikn! ntihntihikisikidiipinlipisdiikitidiisikit n sibinirninyiiikicimikisiinkindiijik.bikinnyiipipinikijikbidihkicihkicih.
hahhaha...cacat!

5 comments:

Anonymous said...

ala, takpe miz leo....zaman skrg dah moden....byk jer perigi cari timba ...

yelah....sbb zaman skrg timba dah tak byk coz populasi timba di dunia kan lebih sikit dr perigi...

eh, kalau tak cuba tak tau tau...hehehe...

anyway, mcm mana timba tu nak tau kalau miz leo tak cuba nasib kan?

thinker yg fihim bihisi miz lii...

p/s: benci aku dgn bahasa ni sbb lidah meleret2 mcm nak meleleh air liur...hehehe....

katakukata said...

wei thinker..aku tau la ko suka think...tp n3 aku yg tu takde kena mengena wei ngan perigi, timba, telaga dan juga anak mata air..ko cengkelat yek! (",)
kalo ko baca btul2..aku ada tulis psl suku2 kaum yg ada dlm novel yg aku ajar students aku minggu ni..serious wei xde kena mengena ngan hidup aku..btw, semenjak bila ko pandai bhs aku ni!!? ni yg cam x puas hati nih...

p/s: dah tak jadi jumpa, so agak2 la decide psl march nih.. cengkelat tul si thinker ting tong nih... (",) jatuh saham akak....

Anonymous said...

hei miz leo,

bukan hang ke yg dok ngajar thinker bahasa ni masa kat gombak...ting tong tol miz leo ni...lupe lar tu...

terima kasih kerana beri ilmu yg berguna ini...

yg benar,

thinker

yasminyusof said...

wei miz leo, awat la cacat sgt ni??tak abis2 lagi cacat dari zaman kolej sampai la ni no, hehe.. naik juling aku terkial-kial baca entri ni tau, huhu.. tapi nak baca gak..hehe
btw, i couldn't agree more dgn mr.thinker tu.. jgn marah ek! n aku rasa hg dah tak payah nak cari2 timba dah kot, tinggal nak guna je timba to cedok air..hehe

Chill babe! ;)

katakukata said...

amboi hangpa dua ekoq nih...kalo bab2 nih hangpa mmg alert n pandai na.. sekrg bukan persoalan timba ka perigi ka..shower or swimming pool skali... ni smua thinker la nih...hisshhhhh....

utk memahami entri saya pada kali ini, murid-murid diminta untuk membaca sebuah novel karya zakaria ali yang bertajuk "empangan". sekian.