Monday, April 27, 2009

aku m.e.n.t.a.l

it is already 2 o'clock in the morning and i am still cannot get my sleep. gosh i hate this coz i have 8am class. due to this complication(s), i have taken a quiz in the facebook. the name of the quiz is "What's your mental disorder". my result of the quiz is Bi-Polar. kahkahkah... i think it really suits me at this hour. due to it..i have found several photos that actually resemble my mentally disorder that i am, was and will.


ini adalah wajah-wajah sebelum result quiz dikeluarkan.


ketika ujian tahap pertama.

ketika ujian tahap kedua.



ketika ujian dijalankan.

ketika lari dari ujian.


ketika hampir berjaya lari dari ujian.


hari-hari selepas disahkan menghidap bi-polar (positive thinking!)

4 comments:

Anonymous said...

my suggestion, bila terjaga tengah malam...bangun and buat solat sunat or solat hajat or apa-apa ibadah. banyak fadhilah nya.

hamba yg hina disisiNya,
thinker

Anonymous said...

hahaha...thinker, i totally agree with u...mizleo, bwk2 dgr kata thinker...

another thing..aku bangga..ade byk shot muka...syabas2!!!hehe..


~ck~

yasminyusof said...

wei, cun sioott..!! (ayat iklan drama)hehe
tapi mmg cun la pic hg yg pakai tudung pink n merah tu.. aku blum penah tgk muka hg yg diwarnakan begitu sebelum ni.. *sweet like chocolate* ;)

p/s-rugi btul beliau kerana melepaskan hg begitu saja...

katakukata said...

hahahhaa...baik ustaz dan ustazah sekalian...
jikalau sy melakukan solat2 sedemikian, tidaklah saya mencanangkannya di sini..kang kata ibadah tak ikhlas plak..
ye, saya sdg mempraktikkannye yakni solat2 sedemikian..cik ck tahu kerana saya sedang galak membeli buku2 genre sedemikian..
wallahualam...(",)

cik bb n khom: muka2 itu sebenarnya dipaksa 100% utk bergambar..kerana sesunguhnya aku tidak larat lagi. nak tahu satu rahsia?
aku tidak basuh make up selepas itu kerana tertidur kepenatan. sekian..hehehe...