Tuesday, August 11, 2009

siyes aku jatuh cinta!

aku rasa aku tak pernah jatuh cinta secepat and seringkas macam ni. siyes i would say that i have falling in love with him. it is not because of who he is. it is actually more than you could guess.

oh my god! i couldn't close my eyes to sleep because he is in my brain every second since. goshh!! the way he talked to me...the way he uttered word by word... the way our eyes met up.it is all like an electrocuted volume trespassing my blood vein.

siyes aku tak boleh lupa saat mata bertentang mata and masa tuh aku rasa aku di awang-awangan...and buat pertama kali, bila dia memandang ke mata ku, aku mengalah dan mengalih kerana jantungku berdegup-degup.


# hahaha...sangat poyo tp siyes aku jatuh cinta pada dia ^_^

3 comments:

Nafastari said...

Buat saya rasa senang dan gembira juga, untuk kawan saya. I hope it's real this time.

katakukata said...

hahhaa...jay, saya sungguh tersentap dgn sentence terakhir awk. malangnya ia tidak mungkin real tetapi paling penting ia bukanlah spt movie hindustan.
that's all i can say. but siyes, my feeling is real. ^_^

yasminyusof said...

wow!Farrah, biar btul..??
aku sungguh terharu, teruja n happy at d same time bila aku membaca entry ni..buat pertama kali aku dgr hg ckp camni wei
i mean d way u expressed it, so real)..
mmg ur feeling is real, i can feel it thru ur words my fren..
so happy for u.can i wish for it to be d ONE this time?

(sorry lama hilang..but, i'm back! details pls..hehe)