Wednesday, August 12, 2009

-sepi-

life is like a rollercoster. yesterday, i had fallen in love but today, kerana perkara lain aku tersentap. life is full of unexpected things (i said so before). how should i handle myself? how? i just begun to feel confident and so damn optimistic but there are always challenges coming ahead. semalam sesuatu itu memberi kita satu kebahagian dan hari ini sesuatu yang lain memberi satu kedukaan. how should i handle myself?

apa perasaan korang bila korang rasa sangat yakin pada sesuatu yang terjadi sebelum ni tetapi esok-esoknya, tiba2 semua tuh bukan kenyataan hari-hari yang akan datang? semalam ia satu kenyataan tetapi hari ini ia satu impian yang musnah.

mungkin allah baru saje menguji aku tapi aku tak kisah. cuma aku sedikit penat (aku tahu aku tak patut merungut tapi aku manusia biasa). to one extent, i do not know what should i do. i might know what to do but i am not sure if my decision is the correct one. how should i know whether the confidence that i have had at this second should be maintained and used for future? and satu lagi, perlu ke aku fight for it? is it worth it? or serah pada takdir?

persoalan aku sekarang: berjuang atau berserah?

1 comment:

Anonymous said...

kenapa wahai sahabat? smlm anda begitu gumbira mengekspresi diri...mengapa dlm sekelip mata segalanya berubah?:D

~ck~