Friday, March 25, 2011

~ awan mendung ~

oh gosh....sgt terkesan pemergian arwah ishak ni..
aku tak leh lupa kot what had happened...
selalunya aku senang jek nak lupakan benda-benda yang menyedihkan...
tapi tak tau nape this time it is so hard..

mmg betul kata orang...
bila hidup kita tak nampak...
bila dah takde, kita terkenang2...
in fact, we are in one group...
apa2 pun kitorang buat sama...
lagi2 lah part nak prank org...
and segala aktivitilah...

and tadi masa ada event staffs kat tempat aku...
namanya disebut...
alfatihah disedekahkan...buatnya dan arwah2 yang lain...
alhamdulillah aku dapat menahan airmata...
dan mereka pun berhati2 bila menuturkannya...
kerana mereka tahu aku pasti tersentuh...

dan sedarlah kita...
bahawa status sahabat adalah paling mulia..
jika kita bandingkan dengan kekasih hati yang belum pasti akan menjadi suami atau isteri kelak....
kerana seorang sahabat itu tiada nilai dan penggantinya....


ya allah ya tuhanku...
kuatkanlah hati hambamu yang kerdil ini...
sesungguhnya aku insaf...
dan bukakanlah hatiku ini lebih luas dari sebelumnya...

amin..amin..amin ta rabbal alamin...

No comments: